Vikke-kittie och Lowa

Vikke-kittie och Lowa

måndag 5 juli 2010

5:e juli

Allt har gått fort på kort tid.
Midsommar hemma hos C&R funkade till en bra socialgemenskap och det vart kul och lära känna
R&S lite men detta är början.Jag blev glad när C pratade om positivt om mig när jag har elden i röven:D:D . det vart jag verkligen belåten över :D sedan så vart det dagen efter funderingar på att vi skulle se på en film som jag & j har vatt intresserad av se.är sugen på att se fortsättningen av filmen trots att det var 2 år sedan filmen gjordes.Pizzan som vi pratade om gick oxå bra att göra och han gjorde det mesta när jag sa att jag vill oxå vara delaktig i det. Mesta som vart på pizzan vart vegetariskt och bacon&skinka&kyckling.det vart värt pengarna som man handlade för.:)
har i emellan tid funderat under min unga tid när jag blev inspererad av punken
så ngt ovanliga punkbands namn som jag har vatt sugen på är "The Damned" som jag har smått börjat lyssna på och det är ett bra budskap på låtarna"history of the world" och "i can't be happy today" och "neat neat neat" & "Smash it up" är goa gungia låtar:D. dessutom är dem grundarna till Gothen som "Bauhaus" under 70-80talet som är sann fakta:)
Det är mkt kul och klarhet att lyssna på old-school genrerna:D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar