Vikke-kittie och Lowa

Vikke-kittie och Lowa

tisdag 22 juni 2010

23 juni 10


flummiz.

Har blivit in love with Iggy Pop and The Stooges och Hole (nyaste albumet) ger jag en jävlig saftig poäng för den är så jälva klockren på texter man känner igen sig i.
en av alla låtar jag älskar är "I Got A Right"- Iggy Pop And The Stooges.
"Pacific Coast Highway" - HOLE.
dessa låtarna hjälper mig hur jag har gått igenom och även gör.
mest svårast är att man är också spektulatant och dagdrömmare.
noja. idag ska jag vara med ett glatt leende även om(jag är lessen inombords.) ska testa hur det är att vara med ock lyssna på "RollSpel." med Björnen min och få han att detta kanske e ngt för mig även om jag är insatt i Amnesty. Kan tänka mig att all info för Heal the World är så som jag tänkt mig.
har funderat på att börja jogga på torsdag eller under midsommar helgen har tänkt på att göra detta så det känns på knäna ;-)
blev inte så glad när man hörde vissa saker ifrån ens viss person om att jag har inte ngt för den personen förlorar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar