Vikke-kittie och Lowa

Vikke-kittie och Lowa

tisdag 13 januari 2009

<3Pinuppa<3

Inutioner och illuisoner om dej :) <3
Har aldrig saknat dig så mkt som jag gör nu när du inte e i hbg.:(
Du vill ha ett bra start med dig för det var mkt med skolan och behandligar.
och jag tyckte du gjorde rätt ifrån dej för du var utbrännd och det är inte lätt att veta vad man vill göra med alla sina tankar när man är i den situationen. och även om man kanske bryr sig för mkt om dej så gråter jag öppet om det du går igenom...jag reagerar så...jag är känslig och folk har haft svårt att accpetera just mig så.men dem som älskar mig accepterar mig............
En person som innan jag visste är cool och nu känner jag hon ...jag tog första steget och sen blev det fucktup för jag visste inte hur du skulle reagera på mig även om vi hade snackat ett par ggr men du är så öppen och det var bra för mig för jag behöver ha kompisar som är öppna och som ser att jag är oxå öppen snell knasunge >.<
ubeerbar personlighet och får mig att må bra när vi underhåller varandra är det bästa som finns
så jälva go :D åhh åångest känns som ... nåt vet ej är orolig och gråter varje gång jag tänker på våran stunder. du klarar detta hära och den dagen vi ses ska du veta vad mkt jag tänkt och saknar dej mkt :) Älskar dej Emma Lindberg <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar