Vikke-kittie och Lowa

Vikke-kittie och Lowa

tisdag 13 januari 2009

01-13-09

hörde av mig som vanligt till dej ... nuså ..jag var orolig över dej och brydde över som en vän... du hade din mobil avstängd ett tag och jag kände lätt ångest och orolig dej för det kanske hade hänt nåt?!, grätt .

2:e januri..du säger via din kille via mess "sluta skicka konstiga mess och låt min tjej vara ifred ".......... hjärtat bullrar... och jag tänker när jag avslöja mitt namn på min andra mobil som du inte hade fått nret innan av men du visste att jag har 2 nr. och får ångest för det som inträffade samtidigt tänker jag att är detta ett tillfälligt att du ska tänka om mig så. Jag var otroligt orolig över dig då.
och nu tkr jag du borde tänka över och inse att jag hörde av mig som en vanlig polare gör..:S är jag inte värd nåt i dina ögon? och jag står tänker att jag vill vara din vän och allt som en vän kan vara för dej, hur tror jag känner mig innerst inne...låt se om du hör av dig eller vågar jag ta risken och säga min egen version som vuxna människor gör? nån som har FÖRSLAG SKRIV DET FUREFUCKSAKE:o

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar