Vikke-kittie och Lowa

Vikke-kittie och Lowa

tisdag 10 augusti 2010

10 aug 2010



Idag nu denna vecka denna månaden?
Ska jag verkligen trivas av alla ställen på Komvux eller på en Prao plats där jag har fixat mina kontakter? det lär jag se med mina ögon. Real OR Fake?
Nu just är det också att jag vill ha fasta rutiner där jag vill va för mig själv så jag gör saker i min egen takt för då vet jag vad som är rätt eller fel.
ÄNTLIGEN!
Ska man till en läkare som man har haft innan och hoppas denne gör rätt när hon ska skriva ett intyg om att jag har rätt till ersättning för min "vissa" koncentrations svårigheter.
Jag vet att måste jobba mer på mig själv så det lär bli bra att träffa en kurator och prova kontakten där och dessutom känns det att J gör lite bra framsteg i förhållandet även om jag ställer upp för att det ska bli bra på lång siktat håll.jag vet att jag vill göra framsteg att studera och med mitt arbete i Amnesty. dessutom ska jag vara på en av valstugorna i Malmö.
till kärlek finns mina hjältar The Clash och Amnesty :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar